aha merci
Wymiana rozrządu Superb 2.8 AMX
Zwiń
X
-
Wymiana rozrządu Superb 2.8 AMX
Witam,
Na początku roku zamierzam wymienić rozrząd w swojej skodzie (2.8 AMX). Z racji tego że trochę poważna sprawa (jak dla mnie ) postanowiłem pojechać do ASO. Zadałem pytanie ofertowe ile kosztuje wymiana rozrządu wraz z pompą wody i otrzymałem odpowiedź:
Witam, koszt wymiany rozrządu do Skody Superb z silnikiem 2,8 AMX wynosi ok 2000 zł ( koszt zawiera pasek , rolkę napinającą i prowadzącą oraz robociznę). Do tego modelu proponuję dodatkowo wymienić pompę wody [w pytaniu pisałem wprost że z pompą więc dziwię się czemu proponuje mi jej wymianę, ale nie wnikam] a także jak będzie zdemontowany rozrząd sprawdzić i ewentualnie wymienić rolki oraz pasek osprzętu.
Pozdrawiam
Co to są rolki osprzętu? Czy są to elementy które należy wymienić dodatkowo czy powinno to być zawarte w wymianie rozrządu ? Czy ta cena (2000 za pasek i 2 rolki bez całej reszty to cena w miarę ok czy koleś chce mnie naciągnąć?
Dzięki za wszelkie odpowiedzi
-
-
Ok, rozumiem. Jak rozwiążesz problem to napisz jak sobie z tym poradziłeś
Znalazłem to na forum Passata
7. Błąd katalizatora [efficiency below treshold] [check engine]
- katalizator
- wpływ długotrwałej jazdy na ubogiej/bogatej mieszance LPG
- druga sonda lambda
KATALIZATOR
Uszkodzenie katalizatora objawia się w dwojaki sposób – w przypadku silników z dwiema sondami lambda (AWT, AWM) będzie to błąd „16804 Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold”, w przypadku sterowników starszej generacji odczuwalny będzie po prostu spadek mocy wynikający z „zatkania się” katalizatora (spadek ciśnienia doładowania w górnym zakresie obrotowym). Problem z w/w błędem pojawiać się będzie również po usunięciu katalizatora – rozwiązaniem może być stosowanie tulejki oddalającej drugą sondę lambda od głównego strumienia spalin lub przeprogramowanie sterownika w taki sposób, by nie polegał na wskazaniach drugiej sondy.
[ Dodano: Pią 07 Sty, 11 23:40 ]
mulder czy Ty masz może założony LPG?
Komentarz
-
-
Ja bym się w takie uniwersalne nie pchał. To zbyt poważny element żeby robić lipę. Zadzwoń do jakiegoś magika od softu i zapytaj się ile będzie kosztowało przeprogramowanie, żeby nie uwzględniało drugiej lambdy.
Nie kumam tylko jednej rzeczy - co znaczy rząd drugi w twoim wydruku? U nas jest jeden katalizator i 2 sondy lambda - jedna przed, druga za. Chyba że się mylę?
Komentarz
-
Komentarz